Saturday 23 April 2011

Baby oh baby (baby ijai)

Assalammualaikum & selamat pagi..
Hambik.. Kali neh mmg sgt lama x update blog. Padan muke aku.. Kakaka

Okeh.. Again.. Kalau tgk title mesti nk citer pasal baby? Tepat.. Yeah.. Siapa jwb btol nanti amik 1 sen kat aku :p. .. Hehe.

Ok citer dia camni.. Ari jumaat lps, family aku plan nk melawat kazen aku.. Isteri dia bersalin.. Jd pakcik lg aku.. Awal planning nk pegi ari khamis tp masa amik abg aku kat airport subang.. Hujan sgt lebat n jln sgt jammed. Terpaksalah kansel. Tros mkn mekdi kat airport subang. Muahaha.. Yg penting aku x lpskan peluang beli donut big apple. Paberut tuh.. Nyam3x.. Settle tuh aku n pameli blk umah jer. Cerita yg ari jumaat bwh neh...

Cerita ari jumaat.Ijai neh kazen aku.. Dia duk kat putrajaya precinct 15. Dr pj dkt 5 lbh.. Amik abah n abg aku dlo. Pastu geraklah dr pj. Mcm biasalah.. Laluan LDP sgtlah jammed ari jumaat. Nk x nk redah jer. Suku jln aku teringat nk kol kazen aku.. Aku kol dia ckp wife dia discharge arineh.. Yes! X perlu tergesa2.. Mcm biasalah. Last minit planning berubah lg. Ayah aku ckp jom kita melawat pakcik amir kat sjmc skrg sdmc.. Pelik kejap aku.. Huhuhu.. Sampai lah kat SDMC tros naik kat wat icu.. Pakcik amir kena brain tumor.. Masuk bilik icu tgk letih jer pakcik amir.. Dah melawat tros bergegas ker putrajaya. Mcm biasa kalau x biasa jln.. Kami akan guna gps.. Hehehe.. Utk keselamatan diri.. Search lah precinct 15.. Tau sampai mana? Dia bwk sampai kedai2 mana ntah.. Aiyak!! Abg ngan abah aku berusaha nak guna gps lg.. Aku malaa dah cari sbb tau neh gps neh ada limitation dia.. Aku kol tros jer.. Upanya dah terlajak.. Aiyak!! Dia guide sampailah umah dia.. Sampai2 jer tgk ada kak nora wife ijai, kak lin kakak sulong ijai, & mak mentua ijai.. Baby boy.. Yeah!! Rambut tebal tuh.. Side bern x ingat tajam dia.. N for sure rambut blkg pon pjg.. Mcm ayah dia masa mude2.. Kiki kik.. Dah2 x larat nak taip pjg walaupon dah sgt pjg.. Im sorry.. Wakakak.. So layan gambar kat bwh.. Adios amigos.. Bye2..
Published with Blogger-droid v1.6.8

No comments:

Post a Comment