Saturday 16 April 2011

Selamat Tinggal Wordpress

Assalammualaikum...
blog aku dlo http://reefzhassan.wordpress.com dah di delete.. so aku pakai blog ini skrg.. Kalau korang tgk.. mesti korang dah tau.. yups.. dlo aku pakai Blog Wordpress.. tp byk part yg membuatkan aku lemah.. diantaranya adalah widget luar tidak dibenarkan, html xleh jalan and widget sendiri x byk.. hmmm.. bg aku tuh satu masalah tp ader org kata.. 

setiap masalah ada solution dia tp aku dah try byk menda tp still xleh.. aku x give up tp aku berusaha mencari jalan mcmana aku nak wat.. so cara yg berkesan adalah aku tukarkan blog aku kepada Blogger @ Blogspot.. so aku punya blog masih baru dan segar.. post lama pon aku malas nak amik blk.. and aku xleh update dimana2 dah sbb blospot xde function tuh tp xpelah.. as long aper yg aku nak.. ada.. 

Oklah kwn2.. aku rasa sampai sini potpet aku.. so tunggu lg update drpd aku kay... owh.. lupa nak habaq mai.. aku punya blog neh bakal byk cerita pasal diari hidupku (yg bole dikongsi shj.. not at all.. privacy still privacy..).. so jumpe lg.. adios amigos.. chow cin chow...

No comments:

Post a Comment